VOIP telefonie

ONTDEK SKYHI SMART



Moderne VOIP telefonie voor bedrijven

Maak kennis met de meest geavanceerde VOIP oplossing in ons gamma: SkyHi Smart, een samenwerking met het Zweedse Telavox. SkyHi Smart is een Unified Communications As A Service systeem waarmee u al uw communicatienoden in één plek beheert - en tegelijkertijd bespaart op kosten, want de prijzen zijn zéér interessant.

Bent u een eindklant (KMO)? Contacteer ons via deze pagina, we brengen u in contact met een lokale partner in uw buurt voor een vrijblijvende offerte.

Vraag een offerte

Vaste en mobiele telefonie, en PBX. Al uw communicatienoden op één plek.

Elk apparaat, elk platform. Ongeacht waar een oproep plaatsvindt - via mobiel, PSTN of internet - de ervaring en functies zijn hetzelfde. Houd contact met collega's en klanten op elke gewenste manier. De keuze is aan jou.

  • Cloud telefooncentrale: verfijnd, betaalbaar, flexibel, veilig. De centrale die meegroeit met uw bedrijf.
  • IP telefonie: goedkoop, flexibel en met perfecte audio - bellen via internet is makkelijker dan ooit met onze complete oplossing. U heeft keuze tussen vaste telefoontoestellen en draadloze DECT of Wifi telefoons.
  • Softphone: één app voor internet, mobiel en desktop - één eenvoudige, uniforme hub voor al uw communicatie. Natuurlijk kan u ook koppelen met Microsoft Teams.
  • Mobiel GSM verkeer geïntegreerd binnen uw telefooncentrale! (beschikbaar eind 2024)

Efficiënte oproepverdeling
Stuur oproepen snel door naar de juiste persoon. Hogere teamproductiviteit. Betere klantervaring.

Slimmere routering
Automatic Call Distribution (ACD), Interactive Voice Response (IVR) en op vaardigheden gebaseerde routering koppelen de klant op intelligente wijze aan de juiste agent. Tijd besparen, de klanttevredenheid verhogen en de productiviteit verhogen.

Geavanceerde programmeerbaarheid
We verbinden via API met uw bestaande CRM- of ERP-systeem en bouwen geautomatiseerde aangepaste stromen voor oproepafhandeling, bijvoorbeeld:

  • 1 Inkomende oproep ontvangen;
  • 2 voer een API-aanroep uit naar CRM om te controleren of het nummer van de beller van een VIP-klant is;
  • 3 Indien waar, routeer het gesprek naar de toegewezen accountmanager.

Vraag een offerte

Belfunctionaliteit



  • Profielen
    Pas uw communicatie aan op basis van beschikbaarheid. Routeer oproepen naar uw mobiel, vaste lijn of softphone. Met één klik kunt u gesproken verwijzingen en gespreksopname activeren, gesprekken doorschakelen naar collega's en gepersonaliseerde voicemailbegroetingen instellen.
  • Persoonlijke IVR
    Bied bellers bij bezet de mogelijkheid om een bericht in te spreken, aan de lijn te blijven, terugbellen toe te staan wanneer u niet meer in gesprek bent, of de oproep door te verbinden met een aangewezen alternatief (receptioniste of collega).
  • Beller opzoeken en ID-maskering
    Zie wie er belt, zelfs als de informatie van de beller niet is opgeslagen, door automatisch te zoeken in landengidsen. Maskeer bij het bellen uw eigen ID of kies welk nummer u wilt weergeven. Blokkeer of geef prioriteit aan specifieke nummers..
  • Oproepgeschiedenis en voicemail
    Bekijk uw volledige oproeplogboek op elk gewenst moment, inclusief gemiste oproepen. Bekijk en beluister voicemails op elk apparaat, op elk moment.
  • Veel (buitenlandse) nummers op 1 apparaat
    Veel reizen tussen kantoren in verschillende landen? Communiceer als een local met alle lokale nummers die je nodig hebt.

Flexibele prijzen en contract


Een systeem dat meegroeit met uw bedrijf. Licenties toevoegen, verwijderen of overdragen wanneer u maar wilt. Eenvoudig beheer. Goedkoop. Geen gedoe.

Licenties opnieuw toewijzen
Wijs licenties toe aan nieuwe collega's. Verwijder ze van degenen die verder zijn gegaan. Snel. Gemakkelijk.

Eenvoudig overzicht
Houd ongebruikte licenties bij met automatische meldingen. Geen verspilling. Geen probleem.

Selfservice beheerdersportaal


Beheer gebruikers, licenties, kosten en beveiliging via één interface. Dankzij onze netwerkintegratie kan de mobiele terminal zich gedragen als een nauw geïntegreerde PBX-aangesloten telefoon. Bied diensten en licenties aan in de mobiele netwerkoperator via onze portal - sim- en eSim-simkaart toevoegen en verwijderen, gegevens opwaarderen, pin-/pukcodes beheren en meer.

Integraties


Ontdek onze integraties met onder meer:

  • Microsoft 365 en Dynamics
  • Azure AD: alle users uit Azure AD in SkyHi Smart
  • Power BI: alle belstatistieken beschikbaar in Power BI
  • Teams: integreer SkyHi Smart telefonie binnen Teams
  • Odoo: inkomende bellers automatisch opzoeken in Odoo
  • Teamleader: inkomende bellers automatisch opzoeken in Teamleader
  • Lime CRM, Salesforce, Freshdesk, Zendesk, Google Workspace




Call Center Pro
Een extra dienst met een schat aan slimme features zoals meeluisteren, terugbellen, pauzeprofielen en meer!


  • Uitgebreide statistieken en wachtrijfuncties
    Een robuuste oplossing voor het beheren van oproepen en statistieken, wat resulteert in een efficiëntere werkdag en slimmere personeelsbezetting. Een compleet statistiekenoverzicht met in-app-statistieken, rapporten in Admin en Power BI-stream.
  • Vertraagde responsgroepen
    Voeg meer agenten toe in golven. Als de primaire groep de oproep niet beantwoordt, schakel dan na een bepaalde tijd de tweede groep in.
  • Terugbellen
    In plaats van klanten te dwingen in de wacht te staan, belt de service de klant wanneer het hun beurt is. Bijvoorbeeld: "Er zijn 5 wachtenden voor u. Druk op 1 als u wilt dat wij u bellen wanneer u aan de beurt bent"
  • Afronden
    Geef agenten de tijd voor verwerking na de oproep voordat ze hun volgende oproep ontvangen.
  • Pauze systeem
    Agenten kunnen een aangepast profiel maken met een pauzefunctie. Dit zal hun lidmaatschap tijdelijk in een wachtrij onderbreken, zodat ze geen oproepen ontvangen, waardoor ze tijd hebben voor backoffice-werk zonder hun plaats te verliezen.
  • Live dashboard
    Dashboard met live gegevens. Bewaak serviceniveaus, gemiddelde wachttijden en afgebroken oproepen vanuit een live dashboard - zowel vanuit het perspectief van een responsgroep als van een agent.
  • Meeluisteren
    Luister in realtime mee naar de gesprekken van collega's – een zeer gewilde functie voor educatieve doeleinden. Nu kunt u het doen zonder naast elkaar te zitten, rechtstreeks via Call Center Pro.